Ersin Tas

Monday, May 12, 2014

King Dead - 2014

Heavy Planet'tan bulduğum King Dead, kendini " spagetti western doom instrumental " olarak tanımlamakta.
Bunu Türkçe'ye çevirmenin bir yolu var mı bilemiyorum ama dinlediğiniz zaman aklınıza uzun uzun bakışan kovboylar, ateş eden robotlar, hiç dinmeyen bir rüzgar, pencerelerden korkarak bakan insanlar ve Clint Eastwood'un korkunç bakışları geliyorsa doğru yoldasınız.

King Dead FB'ta çok fazla bilinen bir grup değil .  Notaları duyduğum ilk andan itibaren bana en yakın arabaya binip uzakta bir yerde bir çölde , halkına zulmeden bir şerifle yumruk yumruğa kapışmak ve ağzımda pis bir ifadeyle bütün gün boyunca yoldan geçen insanlara sırtımdaki pançoyla güneşin alnında pişerek bakmak istedim. Yakınlarda ne yazık ki  bir şerif yok ve ben kimseyi dövemiyorum.

King Dead vokali olmayan, vokale de pek ihtiyacı olmayan bir grup. Gitarlar ve delay pedalları anlatmaları gereken hikayeyi size uzun şarkılarıyla yeterince anlatıyor zaten.

Pazartesi günü gecesi çok sıkılıyorsanız, Salı günü de iyi geçecek gibi gözükmüyorsa derhal Bandcamp adresine gidin ve bu güzel grubun bütün müziklerini satın alın. Yarın dünya daha da hafifleyecek, adımlarınız yavaşlayacak ve kimse size yan bakamayacak. Garanti veriyorum.





Ersin

No comments:

Post a Comment